پخش پیچ و مهره در تهران

پیچ و مهره های نفت و گاز و پتروشیمی

پیچ و مهره
پیچ و مهره چرخ خودرو
آوریل 24, 2019
پیچ و مهره
تولید کننده پیچ و مهره یا مونتاژ قطعه
آوریل 27, 2019
پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره های نفت و گاز و پتروشیمی

پیچ و مهره های نفت و گاز و پتروشیمی

استاد  بولت  جزء  لاینفک بخش مکانیکال  تجهیزات  پالایشگاهی می باشد . امروز فناوری تولید انواع

پیچ های پالایشگاهی در ایران به حد مطلوب استاندارد رسیده است و انواع استاد بولتها در استانداردهای

B7 – Bm7 – B8 – B8m – L7 – L7m – B14  و … . بهمراه مهره ۲H – ۲Hm و واشرهای مربوطه در کشور عزیزمان ایران تولید می شوند و نقش مهمی در اتصال خطوط لوله ، تجهیزات سر چاهی ، شیر آلات و تجهیزات بازی میکنند .

مهره هایی که در این صنعت بکار می روند با نام مهره های شرکت نفتی در بازار پیچ و مهره رواج دارند و نسبت به بقیه مهره های شش گوش ضخامت و ارتفاع بیشتری دارند یا به اصطلاح گوشت دارتر هستند . دو نوع رزوه برای این پیچ و مهره ها تعریف شده است : میلیمتر و اینچی که نوع اینچی آنها متداولتر و دسترسی به آن آسانتر است .

فروشگاه پیچ و مهره آرکا توزیع و فروش انواع پیچ و مهره استیل ، پیچ چوب ، رول پلاک ، پیچ سرمته ای ، پیچ شیروانی ، میخ پرچ ، پیچ ام دی اف ، واشر تخت و فنری ، قلاب اس ، پیچ آهنی ، پیچ خشکه ، انواع مته سر الماس ، فولادی و آهنی شش گوش ، پیچ مهره آلن استیل و آهن نیم دنده و تمام دنده و انواع استد بولت با رعایت استانداردهای معتبر جهانی و تست کنترل کیفیت محصولات می باشد. تولید کننده و تامین کننده پیچ و مهره های صنعتی با استاندارد های معتبر تبیین کننده تنسایل های متفاوت بوده که موارد ساده تر آنها که در صنایع متعددی کاربرد دارند (مانند پیچ و مهره های شش گوش استاندارد DIN933 و DIN931 که در کلاس های مختلف و از جنس آهن نرم کلاس ۴٫۶، آهن کلاس ۵٫۶، خشکه کلاس ۸٫۸ و کلاس های بالاتر ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ بسیار پرکاربرد هستند) بصورت وارداتی و موارد دیگری که بصورت کاملا تخصصی طبق استاندارد های بسیار دقیق نیاز به تهیه طرح ها و نقشه های مهندسی، محاسبات تنش کششی، تنسایل و کرنش، عملیات حرارتی بسیار دقیق سرمایشی و گرمایشی به منظور افزایش تنسایل، سختی و استحکام و در نهایت آبکاری های مدرن سطحی به منظور ایجاد لایه مقاوم متناسب با صنایع مختلف و مواد خورنده صنعتی متفاوتی دارند بصورت تولیدی فعالیت می کند.روش های تولید پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *