پخش پیچ و مهره در تهران

تولید کننده پیچ و مهره یا مونتاژ قطعه

پیچ و مهره
پیچ و مهره های نفت و گاز و پتروشیمی
آوریل 24, 2019
پیچ و مهره
تولید کننده انکربولت
آوریل 27, 2019
پیچ و مهره

پیچ و مهره

تولید کننده پیچ و مهره یا مونتاژ قطعه

تولید کننده پیچ و مهره یا مونتاژ قطعه

 کدام یک باعث بروز مشکل در اتصال کمربند ایمنی خودروی باری ون فورد شده است؟

کمپانی فورد بدلیل وجود مشکل بالقوه پیچ های بکاررفته در کمربند ایمنی خودروهای ون باری ۲۰۱۴ فراخوان داده است.

مشکل پیچ ها چه بوده است؟:کمپانی فورد اعلام کرد ممکن است پیچ ومهره  کمربند ایمنی تقریبا”۱۶۱۰۰خودروی ون باری تولید شده محکم بسته نشده باشد.اگر پیچ و مهره های کمربند ایمنی به درستی بسته نشده باشد و فشار مشخص که بطور استاندارد  امکان شل شدن آنها به مرور زمان وجود دارد که در این صورت باعث می شود تا کمربند ایمنی به درستی عمل نکند و خطر افزایش صدمات در حوادث را در پی خواهد داشت.

شرکت فورد از اینکه آیا تا کنون سانحه ای و یا صدمه ای در این ارتباط وجود داشته است یا نه اطلاعی ندارد.خودروهایی که بین ۶نوامبر۲۰۱۳ تا ۲۰سپتامبر۲۰۱۴درخط مونتاژ والنسیا ساخته شده اند مشکوک به داشتن چنین نقصی هستند که تعداد دقیق آنها۱۶۰۹۱دستگاه می باشد.و همگی آنها در ایالات متحده آمریکا هستند.

شرکت فورد خریداران را از فراخوان مطلع می کند ونمایندگی ها پیچ های مربوطه را باز کرده و بدرستی خواهند بست . این کار هیچ هزینه ای برای مشتریان نخواهد داشت.

ضمنا” نمایندگی ها پیچ های قسمت باری خودرو را بصورت رایگان سرویس خواهند کرد.

فروشگاه پیچ و مهره آرکا توزیع و فروش انواع پیچ و مهره استیل ، پیچ چوب ، رول پلاک ، پیچ سرمته ای ، پیچ شیروانی ، میخ پرچ ، پیچ ام دی اف ، واشر تخت و فنری ، قلاب اس ، پیچ آهنی ، پیچ خشکه ، انواع مته سر الماس ، فولادی و آهنی شش گوش ، پیچ مهره آلن استیل و آهن نیم دنده و تمام دنده و انواع استد بولت با رعایت استانداردهای معتبر جهانی و تست کنترل کیفیت محصولات می باشد. تولید کننده و تامین کننده پیچ و مهره های صنعتی با استاندارد های معتبر تبیین کننده تنسایل های متفاوت بوده که موارد ساده تر آنها که در صنایع متعددی کاربرد دارند (مانند پیچ و مهره های شش گوش استاندارد DIN933 و DIN931 که در کلاس های مختلف و از جنس آهن نرم کلاس ۴٫۶، آهن کلاس ۵٫۶، خشکه کلاس ۸٫۸ و کلاس های بالاتر ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ بسیار پرکاربرد هستند) بصورت وارداتی و موارد دیگری که بصورت کاملا تخصصی طبق استاندارد های بسیار دقیق نیاز به تهیه طرح ها و نقشه های مهندسی، محاسبات تنش کششی، تنسایل و کرنش، عملیات حرارتی بسیار دقیق سرمایشی و گرمایشی به منظور افزایش تنسایل، سختی و استحکام و در نهایت آبکاری های مدرن سطحی به منظور ایجاد لایه مقاوم متناسب با صنایع مختلف و مواد خورنده صنعتی متفاوتی دارند بصورت تولیدی فعالیت می کند.روش های تولید پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *